"Willie's Treffen" in Duitsland

Vandaag is het vrijdag en inmiddels zijn we weer een tijdje in Pijnacker/Schoonhoven terug. Gek

Undecided
maar het voelt allemaal niet echt meer thuis. Waarschijnlijk in de wetenschap dat we de laatste weken definitief hebben besloten om volgend jaar echt naar Afrika te gaan!

Vandaar dat we vandaag weer lekker met onze camper op pad gaan. Ditmaal vrij dichtbij naar Mendig in Duitsland, waar het jaarlijkse Willie's Treffen plaats zal vinden. Het voelt direct weer meer 'thuis' dan de afgelopen dagen. Met schitterend zonnig weer en 28 graden lopen we over het terrein waar we volgens de organisatie zo'n 700 (wij denken eerder aan 500 stuks) campers van overlanders zien. Alle modellen, vormen en maten, kleuren en bijbehorende mensen ontmoeten we hier. Maar allen met dezelfde instelling: Mooie reizen willen maken.

Zo komen we aan ongelooflijk veel informatie voor onze reis in 2012 naar en door Afrika. Wat moeten we wel of juist niet doen en wat wel voorbereiden en wat ter plaatse pas regelen.

Een zeer geslaagd maar bovenal supergezellig weekend met veel enthousiaste reisgenoten!