Verhuizen en logeren!

Het is bijna zover! Nog een week of 4 tot 6 en we kunnen vertrekken voor onze langste reis tot nu toe! Voor het zover is, moeten we natuurlijk nog ongelooflijk veel doen.

We hebben dan ook besloten om het huis in Pijnacker leeg te gaan halen en alle spullen in een boedelopslag onder te gaan brengen. Wat een geluk dat we nu beiden een rijbewijs C hebben, dan kunnen we tenminste een vrachtwagen huren en alles in één keer overbrengen.

Via marktplaats zetten we van alles en nog wat te koop en ook via via bereiken ons vragen of we zo'n beetje alles maar willen verkopen. Dus op een goede dag worden de huishoudelijke apparaten afgehaald, alsof het de verse warme broodjes op zaterdagochtend bij de bakker zijn. Helaas heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn heerlijke Suzuki.

Nu het weer deze zaterdagniet goed genoeg is om te kunnen paragliden, besluiten we om alle resterende spullen die nog niet gepakt waren, maar ineens in dozen te pakken, zodat we dinsdag a.s. gelijk alles kunnen verhuizen.

Al rond 14 uur zijn we klaar en gaan we bepakt en bezakt en de kleine huurauto volgeladen richting het huis van Mart zijn ouders in Schoonhoven. Gelukkig voor hen zijn ze niet thuis, want alle dozen, tassen en andere spullen maken een overweldigende indruk. Moeten we dat straks allemaal in de camper mee zien te nemen?

Surprised

Petra Blok

Ben heel benieuwd naar jullie reisverslagen!

Ruud en Jose

Beste Patty en Marten jullie site ziet er leuk uit ik zal er regelmatig op kijken.
Ruud

Krista

Erg leuk om alvast de voorbereidingen te lezen! Wanneer vertrekken jullie? Heel veel plezier en geniet er van! Kus Kris