Kroatië

In juni mochten wij een weekje in Kroatië samen genieten van de ultieme mogelijkheden die onze DAF camper ons biedt. Na een verkenningstocht op de quad op een vrijdagmiddag op zoek naar een volgens internet, zeer mooie soarstek op een berg in Kastelir, hebben we een week lang samen boven op de berg / start vertoeft en genoten van een bijzondere week vakantie! 's Morgens wakker worden midden in de natuur met alleen wat dieren zoals vlinders, hagedissen of herten in de omgeving en uitzicht over het dal richting zee, die zich hemelsbreed zo'n 8 km naar het Westen bevindt. Ontbijten met uitzicht op de windvaan, die al vanaf 11 uur tekenen laat zien of het die dag al dan niet vliegbaar zal worden. Als dat het geval is, is er een window tussen circa half één en 4 uur 's middags, waarin je je vliegkansen moet pakken. Daarbuiten is de wind vaak te zwak om boven te kunnen blijven / landen. Ook de prachtige omgeving aan zee met dorpjes als Porec en Novigrad zijn een aanrader voor iedereen die van echt genieten houdt

Cool