Het is zover !!

Een aantal dagen / weken eerder dan verwacht en gepland, maar morgen is het zover

Laughing

We gaan nu echt aan onze waarschijnlijk, hele lange maar vooral avontuurlijke reis beginnen. Alle voorbereidingen zijn toch nog sneller dan gedacht afgerond en er is niets dat ons nu nog in Nederland houdt. Zeker gezien het weer is het een goed moment om snel richting het zuiden te gaan rijden. Van pa & ma, die al een maand in het warme en zonnige

Cool
Frankrijk vertoeven, hebben we begrepen dat het daar heerlijk zonnig en vooral een stuk droger is dan hier. Vandaar dat we hebben besloten om die kant op te gaan.

We vertrekken dinsdag eerst voor een korte rit richting Brugge, alwaar we even van de pittoreske omgeving willen genieten en bijkomen van de afgelopen weken. Vervolgens rijden we via Calais, waar we hopen op goede wind om te kunnen soaren, verder naar Bayeux aan de Normandische kust. Daar gaan we nog even uitgebreid bijpraten, lachen en etenmet pa & ma, die dan op de terugreis van Gigouzac richting Schoonhoven een tussenstop plannen in een romantisch hotelletje. Als we zolang weg gaan, willen we natuurlijk nog wel even persoonlijk gedag

Frown
zeggen.

De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van alle voorbereidingen voor ons tweede deel van de komende reis: Afrika. We hebben boeken en internetsites doorgelezen op zoek naar info over het regenseizoen, routes, veiligheid, vaccinaties etc. Vervolgens hebben we van allerlei zaken geprobeerd te regelen, die we op dit moment noodzakelijk achten. Ofwel, we hebben ons lek laten prikken in armen en billen, we hebben voor een klein vermogen aan malariatabletten ingeslagen, allerlei noodvoorzieningen op het gebied van voeding, reparatiemateriaal voor de truck enzo verder.

Daarnaast hebben we zoveel mogelijk afspraken gehad met onze vrienden hier in Nederland. Én op een enkeling na hebben we gelukkig iedereen kunnen zien. Met bijna iedereen hebben we tijdens een heerlijk etentje (kilo's zwaarder, die er straks in Afrika wellicht pas weer af gaan)nog gesproken over alles wat hen (jullie dus) en ons nu bezighoudt. En altijd was het gezellig en moeilijk om afscheid te nemen.

Maar goed, nu is het dan echt zover! We gaan ervandoor en voorlopig wordt het dus rustig. We zullen zodra er een mogelijkheid is om te mailen of onze site bij te werken, hier een nieuw verhaal of foto's plaatsen.

Tot snel, zorg voor jezelf, elkaar en je gezondheid!

Liefs, Mart & Patt

Krista

Oh wat gaaf! Het gaat nu echt beginnen! Geniet ervan en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!! Kus Kris

TRUDY VAN GAAL

iK WENS JULLIE EEN HELE FIJNE EN GOEDE REIS,

lekker genieten van al het mooi's en vooral van het goede weer en de zon.!

Ron en Petrine

Wij wensen jullie een hele goede reis toe en geniet van alles! We houden jullie in de gaten!

Tom en Annemieke

Heel veel plezier!

Trijnie en Bert en Shannon

Heel veel geluk samen. Leuk dat jullie mart zijn ouders toch nog gaan ontmoeten. Wat een goed idee zo!!! Ook de groeten van Danny die momenteel in londen zit. X

Pa en Ma

Daar gaan jullie dan, goed voorbereid op weg voor een avontuurlijke reis, maar we zien jullie gelukkig nog in Bayeux, kunnen we nog even bijpraten. Tot vrijdag!!!

Andre en Tineke

Wat spannend!!! Geniet van deze fantastische reis en van elkaar! reis veilig en laat van je horen, wij gaan jullie op de voet volgen!

lya de Ryk

Have a fantastic trip and enjoy all the exciting experiences. xxx

Inge

Lieve Pat en Mart!!!! genieten, genieten en nog eens genieten en vooral veel mooie verhalen op de website zetten ; )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx : )

Ps; ons huis is officieel verkocht en vorige week is de 1ste paal van ons nieuwe huis de grond in gegaan : )

rolf

he broer en patty, inmiddels een paar dagen onderweg! Zojuist jullie blog voor het eerst gezien, gaaf! Natuurlijk ben ik nog steeds erg jaloers, maar ik heb me erover heen kunnen zetten en een berichtje kunnen sturen! haha. Maak er een paar gezellige dagen van met pa en ma in Normandie! Wie weet zien we jullie snel in Monflanquin? Zou natuurlijk wel even leuk zijn! Nogmaals veel plezier met pa en ma (geef ma een extra knuffel, heeft ze nodig!) en voor daarna GOEDE REIS !!
Groet Rolf, Karen, Danne, Fien en Marthe