Samen genieten!

We zijn nu alweer 6 dagen onderweg en genieten weer volop! Na een kort verblijf in Brugge, rijden we richting Calais. Aangezien de wind niet goed is om te soaren, besluiten we door te rijden richting Normandië. Vervolgens rijden we naar de kust in de omgeving van Bayeux.De afgelopen 2 dagen hebben we een stop gemaakt in Normandië waar we heerlijk uitgebreid hebben kunnen bijpraten met pa & ma, die de laatste 5 weken in Frankrijk hebben vertoefd. Ook nu hadden we stralend zonnig weer, ware het niet dat het wel behoorlijk koud was. Samen hebben we de Amerikaanse begraafplaats in Omaha Beach bezocht. Wat een prachtig en respectvol eerbetoon aan de mannen, die zoveel hebben betekend al die jaren geleden.

Na een emotioneel afscheid besloten we om vandaag dan maar verder te rijden richting het Zuiden. Vandaag aangekomen in Le Mont-Sainte Michel, waar een prachtig kasteel / abdij op een rots is gebouwd, die bij vloed omringd wordt door de zee. Morgen gaan we deze eens van dichtbij bekijken.

Pa en Ma

Bedankt voor de gezellige uurtjes met elkaar, het afscheid was moeilijk, de zakdoekjes zijn inmiddels opgedroogd maar de emoties zitten nog een beetje hoog. "We zullen jullie echt missen", maar kijken steeds uit naar nieuwe verhalen waar we blij mee zijn.
Ook met de foto's, kunnen we meegenieten!!

Dick en Flora

Hallo Marten en Patty.
Leuk om jullie brichten te lezen.Af en toe probeer ik een berichtje te sturen. Nu ik een foto van Patty heb gezien weet ik ook aan wie wij wat laten weten. Wat een grote camper, je hebt gewoon je huis bij je. Wij wensen jullie een heel goede reis toe en blijven via de weblog op de hoogte van jullie verhalen.
Een hartelijke groet van Dick en Flora.

Martijn

He daar
Wat ben ik jaloers op jullie zeg! Hou ons op de hoogte van de avonturen en vergeet niet veel foto's te maken.

Hier zit het er bijna op,

Groeten uit de Jungle
Martijn