“Vakantiepark Le Mayne de Boulède”

De afgelopen dagen mochten wij verblijven op het vakantiepark van Marten zijn broer Rolf en zijn gezin. Ondanks de luxe van de gites, die zij daar hebben (zie bijgaande foto's), maken en verbouwen, verbleven wij natuurlijk in onze eigen 'gite' waar we momenteel onze reis mee maken. Desalniettemin hebben we wel van alle gastvrijheid die ons werd geboden gebruik gemaakt. Aangezien wij een lekkage hadden bij de douche, konden wij toch heerlijk warm douchen terwijl Mart de tijd had, om onze lekkage te verhelpen.

Verder hebben we genoten van alle gezelligheid van onze nichtjes Danne, Fien en Marthe, de kookkunsten van Karen, de prachtige omgeving en de rust die alles daar uitstraalt. Drie dagen waarin een ieder zijn eigen weg kon gaan, de meiden naar school moesten en Rolf en Karen zich voorbereiden op hun vakantie in Italië en Fien 2e is geworden bij een hardloopwedstrijd van school!!

En zo zitten we nu na dat gezellige samenzijn weer met zijn tweetjes en hebben we een aantal dagen schitterend weer gehad met veel zon en aangename temperaturen. We hebben Mont-de-Marsan bezocht, hebben weer flink op de quad gereden en zijn nu aan de westkust beland. We staan op een grote en mooi gelegen camperplaats in Capbreton, met uitzicht over het duin, waar we morgen als de wind naar het Westen lijkt te gaan draaien, wellicht nog even kunnen soaren. Hoewel het nu bewolkt is, hopen we vanmiddag nog naar Biarritz te gaan om daar deze weliswaar toeristische maar toch verfijnde badplaats met een bezoek te vereren.

Loes en Jan

Hallo wij zitten nu in Portugal 100 km boven Lissabon en gaan de 29 verder naar de zuid west kust er zijn daar een aantal plaatsen waar je vrij kan staan misschien zien we elkaar daar weer .Als jullie nog vragen hebben over Afrika kan je gerust mailen
gr Loes en Jan.

Ab en Olga

Hoi Marten en Patty,
Wij zijn alweer thuis in Montfoort, en we gaan jullie volgen hoor...wij hebben in Capbreton een nachtje naast jullie gestaan......goeie reis......en lekker genieten he.

rolf en karen

hoi, hoi! Terug van vakantie zagen we dat jullie reklame voor ons maken, dank jullie wel! Eén kleine opmerking; in het echt is het natuurlijk allemaal nog mooier! Ben benieuwd waar jullie nu zitten? Tot snel

Krista

Wat leuk om wat van jullie avonturen te lezen!
Hier is het ook nog redelijk weer, af en toe zon waardoor het de temperatuur nog heerlijk is zo begin november!! Kus Kris